Wielertoeristenclub Draisineken
Nieuw onderwerp plaatsenReageren

<  Zondagsrit  ~  Zondagrit 13/04/2014

Ineke
Geplaatst: 13-04-2014 16:08:39 Reageren met citaat
Geregistreerd op: 13 Apr 2011 Berichten: 86
Twaalf B-mannen en één B-vrouw startten vandaag voor een ritje naar Frasnes olv Pierre. Na een snelle start, bleken de 27 door Albertoooo aangekondigde beklimmingen er uiteindelijk 2 te zijn. Wreed lange "ellingen" met een ontzettend hoog stijgingspercentage. Rolling Eyes But we all survived...Het tempo nam even af, maar na een plasstop (terwijl onze twee ouderdomdekens bij elkaar hun beklag deden over het prostaatprobleem van die andere oude rakkers die meereden) en een technische stop met nog geplas, was iedereen (behalve de enige vrouw in de groep) de nodige ballast kwijt. Met Herne in het vizier, ging het tempo dan ook wederom de hoogte in. Afgeklokt aan 25,7 km/u voor 84,5 km en 583 hoogtemeters.
Profiel bekijken Stuur privébericht
stieve63
Geplaatst: 13-04-2014 21:41:36 Reageren met citaat
Geregistreerd op: 15 Nov 2009 Berichten: 487
10 A's vertrokken om 8u30 stipt voor hun eigen Paris-Roubaix-verhaal Confused

Na 3km verloren we reeds 1 strijder (Michel D.) owv fysieke klachten Sad

Na een doortocht over de Congoberg nam JMD ons verder op sleeptouw over Ninove richting Zottegem alweer hij ons welkom heette in de Hel

Deze bestond uit de combinatie Lippenhovestraat / Paddestraat en enkele kms later de Haaghoek (met de Pottenberg als tussendoortje) Shocked

Hij toonde weliswaar clementie door geen enkele kasseistrook volledig op het menu te zetten maar dat vonden we niet erg Wink

Toch was dit voldoende om uiteindelijk met 7 over te blijven (Guido en Eddy waren we kwijtgespeeld ergens in zottegem, we weten nog altijd niet hoe Question )

Na de Haaghoek bolden we uit via Flobecq en Deux-Acren richting Herne Cool

Hier wachtte een traktatie door Etienne (proficiat Exclamation) op ons.

93km 880hm 27,8gem
Profiel bekijken Stuur privébericht
huysecom steven
Geplaatst: 14-04-2014 06:27:32 Reageren met citaat
Geregistreerd op: 16 Mrt 2014 Berichten: 7
nog een klein vraagje voor de B-ploeg:
waar zat Maxim op de helling na Frasne? IK zat met mijn 'mietjesplateau' (zoals hij
dat zo graag zegt) wel vanvoor Laughing
Profiel bekijken Stuur privébericht
maxime cobbaert
Geplaatst: 14-04-2014 09:05:42 Reageren met citaat
Geregistreerd op: 02 Feb 2010 Berichten: 30
Frasne was amper na 20 km maar wat ik gezien heb na 60 km dat was andere koek he maat.maar japou voor u moed en inzet en doe zo verder nog wa bookes eten en wat gezegt van Ineke dat is pas karakter tonen verder toffe rit en iedereen is zoals da bloemen in t'bos aan het open bloeien,toffe bende en we beleven er plezier aan dat is wat er moed zijn ..verder wens ik iedereen een goede PASEN ...
Profiel bekijken Stuur privébericht
guido
Geplaatst: 14-04-2014 12:43:36 Reageren met citaat
Geregistreerd op: 22 Mrt 2012 Berichten: 9
Blijkbaar is het bij de A's voldoende om even te moeten stoppen om je drinkbus van de kasseien op te rapen, om verder alleen (met z'n tweeën - merci Eddy) je zondagsritje af te werken.
Profiel bekijken Stuur privébericht
jeanmariedierickx
Geplaatst: 14-04-2014 15:59:12 Reageren met citaat
Geregistreerd op: 07 Feb 2010 Berichten: 473
Sorry, Guido! We hebben wel aan de 90° bocht in de Paddestraat zeker drie à vier minuten gewacht maar we zagen niemand afkomen. Zolang heb je toch niet nodig om een drinkbus op te rapen Question Wink
Profiel bekijken Stuur privébericht
guido
Geplaatst: 14-04-2014 20:10:28 Reageren met citaat
Geregistreerd op: 22 Mrt 2012 Berichten: 9
Ken de Paddestraat alleen van naam Jean Marie, mijn GPS-knobbel is duidelijker veel kleiner dan de jouwe.
Mijn drinkbus wipte er uit tijdens de eerste afdaling in kasseien, we zagen jullie nog rechts draaien toen we er hoogstens een dertigtal seconden later kwamen en ook rechts draaiden was er niemand meer te bekennen. De opeenvolgende kruispunten zorgden voor de rest.
Case closed.
Profiel bekijken Stuur privébericht

Berichten van afgelopen:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1
Nieuw onderwerp plaatsenReageren

Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum