Wielertoeristenclub Draisineken
Nieuw onderwerp plaatsenReageren

<  Zondagsrit  ~  rit van zondag 29/07

maxime cobbaert
Geplaatst: 01-07-2014 21:49:13 Reageren met citaat
Geregistreerd op: 02 Feb 2010 Berichten: 30
na het vertrek van de A ploeg met hun was het de beurt aan de B's met vertrek richting Tollembeek waar we de A ploeg al voorbij walste en je kon zien dat ze daar al met ne Pensionne' de baan op gingen.en wij weg richting -Waarbeek-Bosberg-Moerbeek-Schendelbeek-Nederhasselt-en verder richting ZOTTEGEM-ST-M-Lierde-waar we naar enkele onbekende straatjes na zo vele jaren fietsen toch in Brakel aanbelande,en er enkele me de vraag stelde wat er gaande was, de MAX joeg de kudde maar weer op ik vermoed dat het kwam door het geluid van TANIA haar stereo geluid en we stormde ?? richting Zarlarding en Overboelare-Deux-Acre- Lessen-Bever-ST-Pieters Kapelle richting RECEPTIE van onze VOORZITTER JM DIERICKX ..WAAR WE TOT DE VASTELLING KWAMEN NA DE ZOVEELSTE RIT MET EEN HALF UUR VERTRAGING DE C PLOEG als het op eten en drinken aan komt niet te kloppen is .en we de aankomst van de pensionne' JM mochten verwelkomen en hij niet goed begreep wat zen VROUWKE MET ENKELE VRIENDEN EN DE KINDEREN hadden voor mekaar gebracht.en we mochten genieten van JM zen kleine Hartje op dit ogenblik.waarvoor een dikke mercie voor de jarenlange inzet van de club,JM MARIE. moge u na een cariere van zoveel jaren en te samen met Vrouwke en familie en vele vrienden nog mooie momenten beleven .en ik ben er zeker van na wat fietsen en leren koken ritten klaarmaken voor de Zondag u niet in een zwart gat gaat terecht komen zoals u de vraag hebt gesteld aan de MAX.ik heb het gelukkig nog niet moeten vast stellen, ik heb er wel al veel voor gelegen en veel plezier aan beleefd .ik bedoel dat ****** GAT. JAEN-MARIE veel leute en plezier aan alles wat u allemaal nog gaat ondernemen en doen .en vergeet niet indien het regent laat fietske binnen het is dan tijd voor u geliefde vrouwke te beminnen..
Profiel bekijken Stuur privébericht

Berichten van afgelopen:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1
Nieuw onderwerp plaatsenReageren

Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum