Wielertoeristenclub Draisineken
Nieuw onderwerp plaatsenReageren

<  Zondagsrit  ~  Rit zondag 31 mei 2015

jeanmariedierickx
Geplaatst: 31-05-2015 13:27:04 Reageren met citaat
Geregistreerd op: 07 Feb 2010 Berichten: 473
Beste A's,

Het spreekwoord zegt: er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan.
Deze morgen heb ik mij gerealiseerd dat mijn tijd van gaan gekomen is! Sad
Aangezien mijn zondagsritten nauwelijks nog een kat enthousiast maken, laat staan aan de start brengen( jullie prioriteiten liggen elders), heb ik na ruim 30 jaar jullie wegkapitein te zijn geweest, besloten om de handdoek in de ring te werpen.
Ik had vandaag graag geschreven dat de A-ploeg terug in de lift zit, maar het tegendeel was waar! Wij hebben vandaag wel de lift van kortbij gezien, maar er zaten enkel boten in maar zeker geen A's!
Vanaf volgende zondag zal ik mij met veel plezier aansluiten bij de B-ploeg, voor wie de zondagsrit wel nog iets is om naar uit te kijken!
Ik dank mijn laatste getrouwen(Tricky, Luc D en Bert) die mij vandaag nog gezelschap hielden! Wink
Vanaf nu kan mijn pensioen echt beginnen: geen stress meer op zaterdagavond en op zondagmorgen! Very Happy Very Happy

Mss later nog eens tot ziens bij de B's of de C's! Laughing Laughing

De eindcijfers: 45 km, 13,7 gem en 375 hm. Conclusie: dik gebuisd en bijgevolg een C-attest! Crying or Very sad

Jullie dienaar,
JMD
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ineke
Geplaatst: 31-05-2015 18:23:46 Reageren met citaat
Geregistreerd op: 13 Apr 2011 Berichten: 86
Om maar 45 km geredente hebben en pas om 13 u thuis te zijn, was den Bert nog vrij (of al terug) nuchter....
JMD, denk goed na: als An en ik terug trainen voor B, zal de rust daar ook snel voorbij zijn en zult ge rap spijt hebben Razz
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ineke
Geplaatst: 31-05-2015 18:27:27 Reageren met citaat
Geregistreerd op: 13 Apr 2011 Berichten: 86
Om maar 45 km geredente hebben en pas om 13 u thuis te zijn, was den Bert nog vrij (of al terug) nuchter....
JMD, denk goed na: als An en ik terug trainen voor B, zal de rust daar ook snel voorbij zijn en zult ge rap spijt hebben Razz
Profiel bekijken Stuur privébericht
stieve63
Geplaatst: 31-05-2015 19:39:51 Reageren met citaat
Geregistreerd op: 15 Nov 2009 Berichten: 487
Hey JMD,

Ik ga eerlijk zijn, ik val hier niet direct van mijn stoel.
Ik wist niet dat je dit ging beslissen, maar wel dat er 'iets' ging gebeuren.
Je had je ongenoegen reeds meermaals laten blijken, zowel face-to-face naar mij als meer globaal naar de andere leden toe.

Puur persoonlijk klopt het dat ik in de periode maart-juni andere prioriteiten heb (lees: keuzes moet maken) dan de A-ritten op zondag maar dat is niet nieuw, is reeds jaren zo (vorig jaar bv. 6x meegereden, dit jaar ZOU het wsl ook 6x geweest zijn), en dat weet je.
Waar de anderen hun prio's liggen kan en wil ik niet over oordelen!

Ik snap en respecteer je beslissing, maar ik vind ze natuurlijk wel zeer jammer en hoop dat de soep toch niet zo heet zal gedronken worden als ze nu uitgeschonken is.

Waarom?
Omdat je nu éénmaal de beste wegkapitein bent die een club zich kan wensen.
En ja, we spotten nu en dan eens met de wegen waarheen je ons leidt (remember enkele jaren geleden die holleweg ergens in Rebecq en onlangs nog in Havré) maar je brengt tenminste variatie en brengt ons naar plaatsen where no other Draisineken-biker has been before Very Happy
En niet te vergeten, een goede kapitein brengt zijn schip altijd veilig terug naar de haven, ook dat klaar je elke week opnieuw.

Maar nu heb ik je genoeg bewierookt, straks ga je nog denken dat ik smeek opdat je terug op je beslissing zou komen.
En dat ga ik zeker niet doen want, nogmaals, ik begrijp je volledig.
Daarom, als er niemand anders je taak als wegkapitein van de A-ploeg wil overnemen, zal ik je vervoegen bij de B-ploeg.

En beste leden van de B-ploeg, niet panikeren, ik (en JMD zeer zeker ook) zal mij zonder probleem schikken naar de normen en waarden van de B-ploeg.

Moest er zich iemand aangesproken voelen door dit laatste, dan is dat waarschijnlijk terecht !

Ten slotte, nen dikke merci JMD voor de vele fantastische zondagochtend-parcoursen die je me hebt leren kennen in de wijde buurt om Herne Applause

Stieve
Profiel bekijken Stuur privébericht
roosens
Geplaatst: 31-05-2015 20:59:22 Reageren met citaat
Geregistreerd op: 11 Apr 2010 Berichten: 16
De C' s vertrokken met 5 stoere krijgers naar het oorlogsfront . Het gevecht met regen , wind en andere clonen stond op het dagprogramma . We laveerden richting Mons via de Chaussée Brunehault , de oude romeinse heirbaan richting Bavais, waar we tweemaal het bezoek kregen van de 2de ploeg van Latjes.

Via een lus en een ietswat foute inschatting langs Baudour en St Ghislain zetten we alle zeilen bij richting Pajottenland. Door twee leeglopers van Anneken arriveerden we met aanzienlijke vertraging in het groene kwadrant .

PS : eind goed , al goed en de moraal van het verhaal was ; Willy moest geen te warme soep eten , maar kon ze direct binnenlepellen .
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tricky007
Geplaatst: 01-06-2015 08:23:22 Reageren met citaat
Geregistreerd op: 26 Jan 2010 Berichten: 112
Captain JMD Applause

Ontslag geweigerd !!!!!!!!

Team A heeft Captain JMD nodig !!!!
Profiel bekijken Stuur privébericht

Berichten van afgelopen:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1
Nieuw onderwerp plaatsenReageren

Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum