Wielertoeristenclub Draisineken
Nieuw onderwerp plaatsenReageren

<  Zondagsrit  ~  Tweedaagse St-Truiden 3 en 4 september 2016

jeanmariedierickx
Geplaatst: 05-09-2016 20:28:20 Reageren met citaat
Geregistreerd op: 07 Feb 2010 Berichten: 467
Wat moeten we onthouden van deze tweedaagse?

- dat we met 23 waren; 19 fietsers en 4 begeleidsters

- dat het zaterdag lekker fietsen was bij aangename temperaturen - eerst bewolkt en na de middag zonnig - en met de wind in 't voordeel

- dat Michel M niet zo blij was dat de picknick in Jodoigne naast een park was en niet op een caféterras Sad

- dat Carine niet veel van zeg was wegens een beetje ziek waardoor ze zondagmorgen vroeg naar huis moest Crying or Very sad

- dat de appelen en peren in Limburg goed gelukt zijn!

- dat STVV een leuk stadion heeft

- dat er Steve en Cédric een boete boven het hoofd hangt wegens ongeoorloofd betreden van grasmat en catacomben van het stadion Confused

- dat den Danny erg diep kan gaan, vooral tijdens de après-vélo Laughing

- dat we in St-Truiden goed gegeten en gedronken hebben Very Happy

- dat het zondag echt Flandrienweer was met gans de weg 4-5 bft tegen

- dat ons bezoek aan het monument van Eddy Merckx in Meensel-Kiezegem bezegeld werd met een eerste van meerdere buien Sad

- dat de B's het gezegde 'in de wielen rijden' zondag erg letterlijk namen met een pijnlijke val van de Max tot gevolg. Betrokkene reed op karakter de rit nog uit, maar vandaag bleek dat hij 2 ribben gebroken heeft! Respect en spoedig herstel, Max!

- dat Michelleke voor heel wat retard zorgde bij de AB's met zijn 3 lekke banden!

- dat de begeleidsters ons een droge plek voor de lunch bezorgden in een gastvrij café in Hoeilaart. Goed gedaan, dames en bedankt voor de catering! Applause

- dat de C's echte kasseivreters zijn Laughing

- dat het bij de C's blijkbaar de gewoonte is dat de dames de heren uit de wind zetten Exclamation Question

- dat de Guido in de Moonlight nen tournée gegeven heeft op zijn verjaardag! Proficiat en dikke merci, Guido!

- dat de AB's 149 km + 134 km afgehaspeld hebben aan ong. 26 km/u gem

- dat de C's 117 km + 105 km op hun palmares schreven!

- dat de afwezigen weer eens ongelijk hadden! Laughing

Tot volgend jaar!
Profiel bekijken Stuur privébericht
maxime cobbaert
Geplaatst: 06-09-2016 13:20:10 Reageren met citaat
Geregistreerd op: 02 Feb 2010 Berichten: 30
langs deze laat ik jullie weten dat alles goed zal komen de komende dagen...met wat slaap minder in de nacht en wat gekraak en gekreun???komt alles op zen plaats.dank voor het mooie weekend ook voor GUIDO zijn traktatie al is onze Voorzitter vergeten dat ik ook in men geldbeugel ben geschoten voor men verjaardag .maar dit neem ik hem niet kwalijk of heeft dit men val teweeg gebracht .

grt de hoogvlieger.max..
Profiel bekijken Stuur privébericht
jeanmariedierickx
Geplaatst: 06-09-2016 15:08:25 Reageren met citaat
Geregistreerd op: 07 Feb 2010 Berichten: 467
Oei, da's waar ook! Sorry, Max!
Maar nu heb je wat meer tijd om na te genieten van je verjaardag! Laughing
Alvast bedankt en proficiat!
Profiel bekijken Stuur privébericht
JMVH
Geplaatst: 07-09-2016 17:14:25 Reageren met citaat
Geregistreerd op: 16 Okt 2009 Berichten: 183
Nog toevoegen dat Guido in Overijse aan exhibitionnisme gedaan heeft door zijn pierlewiet aan 2 wandelende dames tentoon te stellen Laughing

En vooral dat JMD dat formitastisch georganiseerd heeft.
Niks dan voldane mensen na deze 2-daagse met mooie herinneringen aan een prachtig parcours en een amazing overnachtingslocatie.

Ook van mij nogmaals een dikke proficiat en dankuwelvoordetractatie aan de jarigen en zeker ook nog hele dikke bedankt aan de begeleiders die zich alweer hebben willen opofferen om ons te spijzen en laven.
Vooral ook aan Carine die wel meer dan "een beetje" ziek was maar er toch op stond om haar plicht te doen.

Max, je hebt zondag/flandriendag wel heel letterlijk genomen door nog 's 2 ribben te kraken Shocked Ik wens je alvast een heel spoedig herstel toe.

Tot in den draai.
JMVH
Profiel bekijken Stuur privébericht
guido
Geplaatst: 13-09-2016 17:36:48 Reageren met citaat
Geregistreerd op: 22 Mrt 2012 Berichten: 9
En JM heb je dan ook eens gelet op de reactie van die dames?
'k Was zelf danig verschoten dat ik mijn pw liet vallen in het lange gras... opsporing verzocht !
Profiel bekijken Stuur privébericht

Berichten van afgelopen:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1
Nieuw onderwerp plaatsenReageren

Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum