Wielertoeristenclub Draisineken
Nieuw onderwerp plaatsenReageren

<  Ladies Corner  ~  Zondagsrit 15 mei 2011

Ineke
Geplaatst: 15-05-2011 12:46:33 Reageren met citaat
Geregistreerd op: 13 Apr 2011 Berichten: 86
9 B-ers (5 mannen, 4 vrouwen) aan de start voor een bewolkt en fris maar pittig en wreed plezant ritje. Aangezien ik uitgedost was in lange broek en met mouwkes kwam de Willy vragen of het winter in Tollembeek was, maar na een half uurke kwam hij zeggen dat hij het toch wel friskes had! Razz Haha Laughing
In tegenstelling tot de A's reden wij naast de regen... Very Happy ... over Bever, deux Acres richting Flobecq en Vloesberg om daar af te zakken naar Brakel, Michelbeke, Berendries en terug naar huis te rijden via Parikeberg en de lange kronkel in Geraardsbergen (God weet hoe dat ding mag noemen)
Bijna thuis kwamen we tot de constatatie dat een gemiddelde van 22,9 nogal flauwkes klonk en hebben we alle registers opengetrokken om de 23 te halen. Pepe Willy en Nonkel Hans Wink hielpen mij en An met de glimlach. Cool Uiteindelijk werd het 23.2 iets voorbij de kerk van Tollembeek en toen viel ik plat ... Fietske thuis gaan droppen, helm afgezet en auto gepakt om de rest te gaan vervoegen tussen pot en pint Laughing
Profiel bekijken Stuur privébericht
tania
Geplaatst: 16-05-2011 20:35:27 Reageren met citaat
Geregistreerd op: 26 Apr 2011 Berichten: 31
mooi stukje proza. Dat vraagt om een wekelijks vervolg!
Profiel bekijken Stuur privébericht

Berichten van afgelopen:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1
Nieuw onderwerp plaatsenReageren

Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum