Wielertoeristenclub Draisineken
Nieuw onderwerp plaatsenReageren

<  Toertochten  ~  5/4/2014 La Vi Keute Verslag

stieve63
Geplaatst: 05-04-2014 21:55:44 Reageren met citaat
5 A Draisiners zijn vandaag afgezakt naar Namen voor een première: La Vi Keute (Ah ja, iemand Albert gezien ?)

Jammer genoeg: reeds na 1km waren we nog met 4 (spaakbreuk bij JMVH met zo'n slag in zijn wiel dat het onmogelijk was voor hem om verder te rijden) Crying or Very sad

Uiteindelijk heeft hij, na bezoek aan een plaatselijke fietsboer, toch nog de 92km kunnen rijden (met Albert?) en zelfs de laatste 10km samen met ons Very Happy

De overige 4 trokken dan maar samen op pad aan een gezapig tempo'tje bleek achteraf Rolling Eyes

Zoals gebruikelijk met meestal 1 of meer wieltjeszuigers die we, tot grote fierheid van onszelf, op de hellingen telkens konden afschudden Cool

Behalve onze 2 nieuwe vrienden uit Menen dan.
Het moet gezegd, na de laatste bevoorrading heeft 1 van hen, die ik uiteindelijk de bijnaam De Beul van Menen heb gegeven, zeer zeker geholpen om ons uiteindelijk gezapig gemiddelde van net geen 28 te bekomen Shocked

Ik denk dat ik voor mezelf en mijn 3 kompanen (JMVH leek mij nog net iets frisser Wink ) mag spreken als ik zeg dat we behoorlijk choco waren tijdens de laatste klim richting Citadel van Namen Confused

Goe gebold dus is de uiteindelijke conclusie en we hebben geluisterd naar Tomas's verzoek, het was geen 29 moyenne Wink

130km 1520hm 28gem
Profiel bekijken Stuur privébericht

Berichten van afgelopen:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1
Nieuw onderwerp plaatsenReageren

Ga naar: